نامه میرزا کوچکی به مردم بروجن

مردم فهيم و بزرگوار شهرستان بروجن، دلاور مردان و شيرزناني كه در همه عرصه‌هاي مختلف حضوري آگاهانه و هوشمندانه داشته‌ايد. اين‌جانب كه افتخار يك دوره نمايندگي شما عزيزان را در مجلس زنده و جاويد ششم داشته‌ام و از هيچ كوششي براي اعتلاي ايران و سربلندي اين مرز و بوم فروگذار نكردم، بر خود لازم مي‌دانم از اين همه احساس توام با شعور و آگاهي شما در تبليغات انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه در همه مناطق شهرستان با استقبال و همدلي با اينجانب همراه بود سپاسگزاري نمايم.
همين حضور آگاهانه و استقبال و همدلي صميمانه شما، حسادت و تنگ‌نظري بدخواهان اين ملت و نظام را برانگيخت و با عناد و تنگ‌نظري آنان را بر اين داشت كه با استناد به حرف‌هاي واهي و بي‌اساس مبادرت به رد صلاحيت خدمتگزار شما مردم فهيم نمايند و حق شما مردم عزيز را تضييع نمايند. آناني كه تاب تحمل حضور انديشمنداني كه در دوره ششم باعث سربلندي ايران در نزد جهانيان به عنوان سمبل گفت‌وگوي تمدن‌ها را نداشتند و خواستار تشكيل مجلس خاموش و ضعيف هفتم شدند كه ثمره آن دولت ناتوان نهم گرديد و تاكنون علاوه بر ده‌ها مشكل اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي در داخل كشور و متحدكردن همه دولت‌هاي جهان عليه ما در قالب سه قطعنامه شوراي امنيت عليه منافع ملت را گرديده‌اند.
اين متحجرين بي‌درد تاب و توان تحمل حضور اين‌جانب و همراهان و همفكرانم در سراسر كشور را نداشتند و بزرگترين ظلم تاريخي را در حق اين ملت كه بزرگترين انقلاب مردمي جهان را شكل دادند روا داشتند و مي‌روند تا اين گفته امام (ره) كه فرمود: «ميزان راي ملت است» را به فراموشي سپارند، اما اميد است با حضور انديشمندانه و هوشيارانه شما در پاي صندوق‌هاي راي و تلاش در جهت برهم زدن نقشه‌هاي اين افراد كه قصد دارند با گزينش افرادي كه سرسپردگي به جريان‌هاي سياسي حاكم در استان و كشور را دارند نقشه آنان را در حد توان خنثي نمايند و كج‌انديشان متحجر و بدخواهان كه با امام (ره) نبودند، در جنگ هشت ساله هم كنج عافيت را طلبيدند و امروز متاسفانه از لانه‌هاي خويش در غروب آن آفتاب عالم‌گير بيرون آمده‌اند نيز بدانند كه به بركت خون شهدا و مجاهدت ايثارگران، پيروزي از آن ملت بزرگ و فهيم ايران سرفراز خواهد بود و نمي‌توانند اين انديشه كه «تا يار كه را خواهد و ميلش به كه باشد» را كه در زمان امام راحل (ره) به فراموشي سپرده شده باشد را بار ديگر زنده نمايند.
بار ديگر در برابر اين همه بزرگواري و فداكاري و صميميت و يك‌رنگي و همدلي شما مردم عزيز و فهيم شهرستان بروجن سر تعظيم فرود مي‌آورم وهمواره در كنار شما خواهم بود.
اجازه مي‌خواهم به پاس آزادي انديشه در امر تعيين و حمايت از كانديداي خاصي دخالت ننمايم و اين مهم را به شما بسپارم، زيرا كه امام (ره) فرمودند: «ميزان راي ملت است».
در پايان شكايت خود را از اين ظلمي كه در حق مردم شد به خداي بزرگ مي‌برم كه او بهترين وكيل و داور است.
فرزند شما
منصور ميرزا كوچكي بروجني